Fresh!

Nyduschad och sitter i min marinblåa mjukisdress framför datorn, mys!

Hahaha va värsta kaoset när jag skulle ta mig in till fystestet vid Globen idag XD

Började med att jag, mamma och mimmi (syrran) fick ta på oss massa ytterkläder, tennisväskan på ryggen och hunden i kopplet och gå hela vägen från vårat hus till Ekerö centrum i värsta snöovädret! nice...
Varför vi gjorde det var för att vi inte kom upp med bilen och bussarna gick inte.

Sen när vi kom till centrum så stod det på sl:s hemsida att det skulle gå bussar mot brommaplan därifrån, tror ni att det gjorde det eller?? Självklart inte. men vi hade turen att få skjuts av en kompis in till brommaplan :D

Därifrån skulle jag och mamma ta t-banan till Globen och Mimmi till Salk. Självklart kom aldrig tunnelbansj*veln så slutade med att vi tog en taxi :)

Sen gjorde jag mitt fystest, är inte nöjd :( Och sen åkte jag till salk och kollade på matcher ;)

Efter det tog vi taxi hem. Och nu har jag duschat som sagt!

Antar att ingen läste det dsär, men nu vet ni! ;)


Pallar inte med mer snö!


Vill ha sommar jue!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0