@Dubai

Tjeenare alla!

Sitter nere i hotellobbyn vid datorn och tänkte passa på att blogga lite :)

Har det helt awesum här i "Förenade arab blablabla" ;) Vi har varit i världens högsta hus, världens största shopping mall (araberna vill vara "världens" i allting känns det som :P ) Självklart solat, badat och massa andra saker.

Imorgon ska vi till "Atlantis" :D Det är värsta stora vattenlandet och en hel undervattenvärld! :O Ska bli riktigt nice faktiskt !

Det är en sak som suger här nere. Man får inte ha för korta shorts eller kjolar. Och inga magtröjor! :´( det suger verkligen...

Menmen, man vill ju inte provocera folk, så man tar på sig burkan (dom svara kläderna och sjalarna som araber har), NE JAG SKOJA BARA! Men bara ett par leggings under kjolen och en tröja som täcker lite grann över axlarna räcker gott o väl :)

Nu ska jag gå och ragga upp någon snygg arab till min Matilda! Har lovat att inte komma hem tomhänt, håller ju vad man lovar!


Orkade inte ladda över bilderna till datorn. Eller nej jag ska vara helt ärlig...Glömde faktiskt sladden...Typiskt mig...

Aja, vi hörs !

P Ö S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0