Tillbaka i Sverige!

Hej sötisar!

Planet landade igår här hemma i Sverige klockan halv 4 på eftermiddagen. Då åkte jag hem, packa upp ich åt middag. Sen gick jag drekt upp till Matilda som jag inte hade träffat på nästan en hel månad! Crazy hur mycket jag har saknat henne! Så det var jättekul att träffas :)

Var i skolan först idag, träffa alla underbara klasskompisar! Nästa söndag drar klassen till Hamra i 5 dagar! Är så jäkla taggad!

Vet inte om jag hinner blogga imorgon, så skriver om morgondagen nu istället :P

Ska åka till Södertäljes skidbacke och möta fina Valentina och åka skidor :D Sen ska vi träna, och sen sover jag hos den galna bruden! Kommer bli awesume, som alltid med henne!

Ska packa lite skidgrejor och sånt nu, så C YA!


Valentina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0